måndag 28 mars 2011

Dubai

Laskeuduin äsken Dubaihin. Kello on 7.03 paikallista aikaa. Sää on aurikoinen ja näin aamutuimaan vain18 astetta. En toki ulkona käynnyt kuin koneesta bussiin. Matka Munchenistä oli koiranunta 5 1/2 tuntia, eli olo aika lailla lattiaan tiputettu. Tämä lentokenttä on valtava, ja sitä vaan laajennetaan. Nyt taidan mennä etsimään aamiaista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar