Laskeuduin äsken Dubaihin. Kello on 7.03 paikallista aikaa. Sää on aurikoinen ja näin aamutuimaan vain18 astetta. En toki ulkona käynnyt kuin koneesta bussiin. Matka Munchenistä oli koiranunta 5 1/2 tuntia, eli olo aika lailla lattiaan tiputettu. Tämä lentokenttä on valtava, ja sitä vaan laajennetaan. Nyt taidan mennä etsimään aamiaista.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar