Eilen otin kävelyn kylänraittia pitki. Sain aiakin katseita osakseni enemmä kuin ikinä Suomessa. jaloissani oli teipit ja mustat teipit jotka kuuluvat hoitooni, niitä katseltiin melkein enemmän kuin meikäläistä. Yksi nuori kundi prätkällä pysähtyyi ja kysyi mistä olen kotoisin. hän tiesi, että Suomi on Euroopassa. Pikku tyttö osoitti jalkojani ja ysyi mitä nuo ovat? Kerroin että ne ovat lääkitystä. Yksi vanhempi herrasmies tuli vastaa ja kätteli mua,kysyen How are you? Kello on täälä vasta 10.40 ja olen ottanut jo 9 lääkitystä ja saanut kokovartalokuorituksen. Nyt menen suihkuu ja sitten lääkärin puheille.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar