tisdag 29 mars 2011

Kalicut

Itse asiassa matkustaminen sakslaisten ja arabien kanssa Munchenistä Dubaihin oli pelkkää herkkua, huonosta nukkumisasenoa lukuunottamatta. 200 Intialaisen saaminen lentokoneeseen ei ollut mitenkään helppoa. Jokaisella oli käsimatkalaukun lisäksi pari kolme taxfreepussia mukanaan. Lisäksi yllättävän monella oli ongelmia tulkita istuinpaikkanssa. Miehistöllä oli siis täysi hälinä saada tavaroiden ahtaamisen lisäksi kaikki matkustaijat omille paikoilleen. Näin olimmekin jo lähdössä 40 min myöhässä. Vaikka Intiasta on tulossa maailman väkirikkain kansa, niin toivon ettei heidän maailmanjärjestyksensä saa laajaa levinneisyyttä. Kuva on Dubain odotushallista, sinäänsä hieno rakennus jossa hotelli ja Spa.
Vänthall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar