torsdag 31 mars 2011

Intia pelaa finaalissa

Eilen täällä koettiin suurta urheilun riemua, kun Intia kukisti Pakistanisn criketin maailmanmestaruuskisojen välieräottelussa. Tämä tarkoittaa, että Intia kohtaa lauantaina Mumbaissa pelattavassa lopuottelussa Sri Lankan. Intia on kolme kertaa selviytynyt loppuotteluun ja kerran voittanut, joten tilanne on vähän vastaavanlainen kuin Suomen lätkäoukkueella. Kun loppuottelu vielä pelataan Intian kotikentällä on urmos maassa valtava. Kyseessä ei ole mikään nippelilaji täälläpäin Eilistä välieräottelua seurasi televiosion kautta puoli miljardia katselijaa. Huormos on valtava.

Aamulla matkalla aamiaiselle oli tällanen kavei vastassa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar