söndag 27 mars 2011

Munchen

Sitter som bäst på Munchen flughafen och dricker en weissbier. Finnair var 40 minuter sen i starten för att vi vänta på två passagerare från Osaka. Till all lycka har jag gott om tid (4 h) till vidareflyget till Dubai. Annars gick resan från helsingfors hit utmärkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar