lördag 26 mars 2011

Snart bär det av / Huomenna lähdetään

Lista pakattavista kamoista on jo kirjoitettu, joten huomiseksi jää vain laukkuun ahtaaminen. Tänään käytiin vielä Porkkalassa vähän puita kaatamassa. Illalla tulee tytöt syömään. Huomenna se sitten alkaa. Pitää tarkistaa saisko kamat tsekattua sisään netin kautta, vai pitääkö ne tsekata lentokentällä. Olisihan se kivaa, että laukkukin tulisi perille Calicuttiin, eikä jäisi esim Dubaihin. Helsingistä lennän ensin Muncheniin, sieltä Dubaihin ja Dubaista edelleen Calicuttiin. Melkein puoleen hintaan olisi päässyt moskovan ja Mumbain kautta, mutta kyseinen vaihtoehto ei hirveesti innostanut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar