Aamupäivä menee tyystin lääkkeiden syömiseen. Puolentunnin välein minun tulee popsia jotain lääkettä, joko veteen liuotettuna tai sellaisenaan. Aamupäivällä saan pilleereiden ja jauhojen lisäksi kuoritushoitoa, joka muuten viilentää ihon muutamalla asteella. Alla

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar