torsdag 31 mars 2011

First visit in calicut city

Tänään tein ekan käyntini kaupungisssa, eli Calicuttiin. Koska paikalliset bussit eivät ole valkoihosille,minulle tilattiin taksi joka vei minut keskustaan Focus Mall nimiseen kauppakeskukseen, joka oli upo uusi, näytti ulkoa romurakennukselta, mutta sisältä ihka kiiltävä uusine kaakeleineen ja lasiseinineen. Kaikki kaupat edustivat uutta länsimaista ihannetta, myöskin useat silkkivaatekaupat jotka keskittyivät perinteisiin vaatteisiin, sekä hindu- että muslimi puolelle. Karttoja täällä ei harrasteta, joten Dr Jacobskin oli onessaan kun tuostin hänelle Googlesta karttaotoksen hänen alueestaan. Itse tulsotin osan kaupungin keskustasta puhelimeeni, mutta ei siitäkää ollut paljon hyötyä, kun missään ei lue kadun nimet. Tässä muutama kuva keskustasta.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar