I början undrade jag varför bdrumsdörren kan låsas utifrån. Nu har jag kommit till den slutsatsen att det är för att stänga ut mindre kryp som har fritt inträde till badrummet utifrån, samt att stänga ut värmen. Badrummet har ingen airconditioning, medan rummet har. I badrummet har jag en liten släkting till bönsyrsan och några spinnare. I går kväll hade jag en stor kackerlacka under tv-shänken. På gården finns en katt och en ekorre, lite mindre modell än våra, vilket kan bero på betydligt tunnare päls.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar