Jos Suomea moititaan siitä, että meidän ajoneuvokantamme on keski-iältään liian vanhaa, niin mitäköhän EU:n virkamiehet olisivat mieltä Intian ajoneuvokannasta? Taksi joka kuskaa minua ympäri, on vanh koloniaaliajan valkoinen Admiral, eli varmaan 50 votta vanha. Kuvan Royal Enfield ei sekään ole ihan edes eilistä mallia, vaikka kaunis ja hyväkuntonen. Pahinta on ehkä se, että useimmat renkaat näyttäisi olevan auton alkuperäisrenkaita ja vielä yhtä vanhoja kuin itse ajoneuvo. Lienee sadekautena aika moista tanssimista Intian teillä.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar