Kävin kävelyllä kylästä poispäin tänään päivällä. Osoittautui, että täällä taitaa asua pikkasen paremmin pärjäävää porukkaa, taloista arvioituna. Olisi mielenkiintoista tietää miteen kaavoitus täällä toimii, sillä kliniikan vieressä on jokin alkeellinen tehdas. Siitä eteenpäin on hienoja taloja, ja sitten taas yht äkkiä saattaa tulla vastaan jokin hökkeli, joka on samalla kyläkauppa. Nähtyäni Goalla King Fisher yhtiön pääomistajan huvilan tiedän, ettei nämä ole mitenkään ihmeellisiä, mutta ihan kivoja taloja silti.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar