Eilen käytiin Naten kanssa vähän katselemassa kaupunkia, ja shoppailemassa. Keralan toiseksi yleisin uskonto on kristinusko, niinpä Calicutistakin löytyy ihan mainitsemisen arvoinen katedraali, eli Moder of God Cathredal. Sinänsä mielenkiintoista, että nämä antavat siis ymmärtää, että jumalallakin olisi äiti. Katedraali siajitsee lähellä keskustaa, teollisuusalueen laidalla. Kortteli oli kuin pieni oaasi keskellä kaoottista maailmaan, juuri nii rauhallisena ja ajattomana, kuin kirkkorakennus pihoineen vain voi olla. Katedraali on 2009 restauroitu, joten se kaikin puolin kiilsi loistossaan. Ensimmäinen lähetyssaarnaaja saapui kaupunkiin toukokuussa 1498.
I denna blogg vill jag beskriva min resa till Calicut Indien och redogöra för den ayurvera -vård jag skall få där för min lymfkörtelcanser
måndag 11 april 2011
Moder of God
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar