Idag flyttade MiniMolly in i mitt rum. MiniMolly är en liten ödla på knappa 4 cm. Det gick till så, att jag satte mig ute på balkongen och flyttade på mina tossor som jag håller ute (Kom alltid ihåg att tömma skorna förrän du sätter dem på foten,det kan ligga en skorpion inne i skuggan). Nå där var ingen skopion till all lycka, men en liten ödala som snabbt flytta sig ett stycke bort. Jag rusade förstås efter kameran och tog nägra bilder på henne, men det tyckte hon inte riktigt om, så hon tog tillfället iakt och rusade in i mitt rumm. Nu gömmer hon sig dels bakom dörren, men då jag är inne, rusar hon in under shenken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar