Tänään kävin ensimmäistä kertaa kaupungin rannalla. Kävelin tunnin toiseen suuntaan ja tunin takaisin. Rantaa on loputtomiin, mutta rantakultturia ja siisteyttä täällä ei ole. Ihmisiä oli vähän, ja kaikki normaali vatteissaan, vaikka kävivätkin osittain vedessä. Olin ainoa ei intialainen koko rannalla. Siisteys ei ole katastrofaalinen, mutta kaukana siististä. Laidemmalla oli kalastajakylä, ja siinä kohtaa rannassa oli paljon kuoppia joihin ihmiset oli tehneet tarpeensa. Meri ja linut kyllä hoiti ne aikanaan pois rannalta, muttei mikään ihan mukava tapa hoitaa tarpeitaan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar